ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ



Η πρόκληση κάθε σύγχρονου τηλεπικοινωνιακού οργανισμού είναι να διατηρεί τους πελάτες ευχαριστημένους με το εύρος των υπηρεσιών που τους προσφέρει, την ποιότητα και τη σχέση με το κόστος. Σε ένα περιβάλλον έντονου μετασχηματισμού για τις τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες λόγω των νέων τεχνολογιών (5G, AI, cloud/edge, …), η πρόκληση αυτή αποτελεί το αντικείμενο απαιτητικών εργασιών και αναλύσεων σε δεδομένα που συγκεντρώνει η τηλεπικοινωνιακή επιχείρηση για τους πελάτες της και τη χρήση των υπηρεσιών της από αυτούς.

Οι αποφάσεις για τη διαμόρφωση νέων προϊόντων και εξατομικευμένων προσφορών οφείλουν να γίνονται με γνώση, στόχευση και ταχύτητα. Προϋπόθεση είναι η άμεση κατανόηση του προφίλ και των αναγκών χρήσης του κάθε πελάτη ξεχωριστά, ώστε να γίνει επιλογή του προϊόντος που με τον καλύτερο τρόπο καλύπτει αυτές τις ανάγκες και διαμόρφωση μιας προσφοράς που θα γίνει αποδεκτή από τον πελάτη, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και το μεγαλύτερο δυνατό όφελος για τον πάροχο και την ικανοποίηση του πελάτη. Τα δεδομένα που απαιτούνται, προέρχονται από τον ίδιο τον πελάτη και το δίκτυο, αφορούν στη χρήση που κάνει για το συμβόλαιο που διατηρεί, τα προβλήματα που προκύπτουν, τα χαρακτηριστικά ποιότητας της υπηρεσίας, τις συναλλαγές του πελάτη με την εταιρεία, τις προτάσεις του ανταγωνισμού.

Από τη διαμόρφωση της εικόνας του πελάτη μέχρι τη δημιουργία της προσφοράς και την επικοινωνία της στον πελάτη, ο κύκλος της απόφασης πρέπει να είναι χρονικά μικρός αλλά και συνεχής, επαναλαμβανόμενος και ευέλικτος. Μεμονωμένες προσπάθειες και εργαλεία ανάλυσης δεν αποτελούν βιώσιμη λύση, εάν δεν εξελίσσονται και προσαρμόζονται δυναμικά στα δεδομένα και τις συνθήκες και εφόσον δεν περιλαμβάνουν αυτοματισμούς για να υποστηρίξουν τη διαδικασία στήριξης αποφάσεων.

Στη Neurocom, η γνώση και εμπειρία στις λειτουργίες τηλεπικοινωνιών και τα προϊόντα που έχει αναπτύξει για τη διαχείριση τιμολογιακών πολιτικών και προμηθειών, ενσωματώνονται στο έργο AutoSPRice, προσαρμοσμένα για τις ανάγκες ενός ολοκληρωμένου αυτόματου συστήματος διαχείρισης εσόδων (revenue management) και αξίας του πελάτη σε όλο τον κύκλο ζωής του (customer lifecycle value), το οποίο σε συνθήκες πραγματικού χρόνου θα δίνει τις αποκρίσεις που απαιτούνται σε κάθε κανάλι πώλησης.

Αξιοποιώντας αλγόριθμους μηχανικής μάθησης, περιβάλλοντα επεξεργασίας δεδομένων ροής και μεγάλου όγκου (big data) σε αρχιτεκτονικές cloud native, η Neurocom υλοποιεί και εξελίσσει διαρκώς και με άμεσο τρόπο το έργο AutoSPRice, με την εφαρμογή πρακτικών συνεχούς και ευέλικτης ανάπτυξης (CI/CD). Με την ανάλυση των δεδομένων χρήσης και συμπεριφοράς των χρηστών, το έργο επιτυγχάνει:

  • Την πρόβλεψη των αναγκών χρήσης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από έναν καταναλωτή (ατομικό, ή ομαδικό συμβόλαιο) στο άμεσο αλλά και μεσοπρόθεσμο μέλλον, και της δυνατότητας και προθυμίας του να αγοράσει μια υποθετική πρόταση
  • Τον προσδιορισμό των προτάσεων προϊόντων και τιμών που ισορροπούν και μεγιστοποιούν την ικανοποίηση του πελάτη με την κερδοφορία της τηλεπικοινωνιακής επιχείρησης και την ελάχιστη απώλεια πελατών
  • Την ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων των αναλύσεων στις λειτουργίες υποστήριξης και εμπορικής ανάλυσης, με τρόπο πρακτικό και εύχρηστο, για την εξυπηρέτηση διαφορετικών σεναρίων εντός της τηλεπικοινωνιακή επιχείρησης, όπως ενδεικτικά στη διαχείριση προϊόντος, την ανάλυση προμηθειών δικτύου, στην εμπορική διαχείριση πελάτη, στην υποστήριξη call center και αλλού.

Το έργο AutoSPRice αποτελεί τον πυρήνα της εξέλιξης των προϊόντων νέας γενιάς της Neurocom, στοιχισμένων στις ανάγκες του μετασχηματισμού των φορέων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, με βάση το νέο περιβάλλον υπηρεσιών στην εποχή του 5G, ΙοΤ, FTH, edge cloud.

Το έργο AutoSPRice υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Δράσης ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εθνικούς πόρους μέσω του Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ) (κωδικός έργου:Τ2ΕΔΚ-04119)

Σχεδιάζουμε Αποδοτικές Επιχειρησιακές Διεργασίες των Telecoms

Ενημερωθείτε για την ομάδα της Neurocom, την μεθοδολογία και φιλοσοφία, και τις καινοτόμες προτάσεις της.

ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ